پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پاداش سرپرست جنجالی تیم ملی پس گرفته می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۵۷۵۴
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
پاداش سرپرست جنجالی تیم ملی پس گرفته می‌شود؟
فدراسیون فوتبال در تلاش است تا بخش عمده‌ای از پاداش سرپرست پیشین تیم ملی را پس بگیرد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از انتخاب شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، در یک اقدام عجیب و جنجالی مجتبی خورشیدی از سوی رئیس فدارسیون فوتبال به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شد. این در شرایطی بود که خورشیدی جز چند تجربه ناموفق در مربیگری هیچ رزومه دیگری نداشت، اما با اصرار عزیزی خادم به این پست بسیار مهم رسید.

پس از قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی، هیات رئیسه فدارسیون فوتبال شهاب‌الدین عزیزی خادم را از کار برکنار کرد تا میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدارسیون مشغول به کار شود. بعد از عزل عزیزی خادم تمام افرادی که در دوران او پست گرفته بودند مثل مجتبی خورشیدی از کار برکنار شدند.

حالا قرار شده بخش اعظمی از پاداش‌هایی که خورشیدی در مدت حضور در تیم ملی گرفته پس گرفته شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که خورشیدی در مدت حضورش در تیم ملی بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان پاداش و دریافتی داشته است که رقمی سرسام‌آور محسوب می‌شود.

گفته شده که طبق قانون نهایت پاداشی که خورشیدی می‌توانسته بگیرد ۶۵ میلیون تومان بوده و به خاطر همین اضافه این مبلغ که بیش از ۸۰۰ میلیون تومان است باید پس داده شود. حالا باید دید که آیا خورشیدی این مبلغ را برمی‌گرداند یا اینکه باید شاهد یک دعوای جدید در فوتبال ایران باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->